مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-03سياسي

پیش بینی 105 صندوق اخذ رای در بندرانزلی


انتخابات امسال با 105 صندوق اخذ رای و بیش از 2000 نیروی اجرایی در این شهرستان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندرانزلی گفت: انتخابات امسال با 105 صندوق اخذ رای و بیش از 2000 نیروی اجرایی در این شهرستان برگزار می شود.

سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) مردی بود که به ادعای دوست و دشمن تاثیرگذارترین رهبر قرن معاصر در حوزه دینی، سیاسی و اجتماعی بود و هنوز آثار و برکات نظامی که با دست مایه ایشان به ظهور رسید در اقصی نقاط دنیا قابل مشاهده است.

میرغضنفری با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: اجرای قانون به ویژه در حوزه انتخابات بسیار ضروری است و اگر قرار است تغییری ایجاد شود باید پای صندوق رای برویم لذا همه افراد مسئولانه در این انتخابات حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص برگزاری پرشور انتخابات در شهرستان بندرانزلی افزود: در سطح شهرستان اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور صورت گرفته و 105 صندوق اخذ رای با بیش از 2000 نفر نیروی اجرایی برای برگزاری این دوره از انتخابات پیش بینی شده و تاکنون از روند اجرای امور راضی بودیم ولی در نهایت رضایت مردم مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 105 صندوق اخذ رای در بندرانزلی

پیش بینی 105 صندوق اخذ رای در بندرانزلی